Finaste killen

Eftersom vi gick upp tidigt idag så sov vi en kort stund förut, det var superskönt.
Nu har vi ätit mellis och är i full gång med lekandet igen.

Hur ser era matrutiner ut?

Leons matrutin:
Frukost: Mellan 7-8 gröt och banan till efterätt.
Mellis:kl 9-10 smörgås med ost.
Lunch: 12-13 Halv burk mat + efterätt (fruktpuré)
Mellis: kl 15 yoghurt med fruktpuré.
Middag: kl 16-17 Hel burk mat+efterätt (om han orkar efterätt)
Kvällsmat: kl 19-20 gröt+smörgås

Det funkar jättebra med dem tiderna. Och han äter så bra. Inte så kräsen längre heller.
Jag ska börja mer och mer med egenlagad mat nu.







Såhär blir bilderna nu när blixten är sönder. Helt ok ändå, dock så får man inte röra sig så mkt för då blir det suddigt direkt.

Alexander borde komma hem vid 3, men det vet man ju aldrig.
Jag vill hitta på nått, men vad? Känner för och träna men vet inte om jag orkar.

Förresten så var jag jäkligt lat igår... Enda jag åt igår var frukost (gröt) och kakor... på HELA DAGEN!
Fy jag skäms. som tur är så är kakorna slut nu så nu ska jag verkligen äta ordentligt (mat+grönsaker+frukt)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika bra att äta upp alla kakorna på en gång, så finns inte nått att småäta på ;)



Å ang att stå emot frestelser, tänk på hur du mår efter! Tigga tuggummi så blir du inte så sugen, drick mycket vatten, borsta tänderna tidigt på kvällen så äter du inget efter :). ( haha jag har gjort det här några gånger..)

2011-02-27 @ 19:11:19
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0