Gammal goding

det blev en tidig söndag. Redan vid 7 gick vi upp, då var det dags för gröt. Jag äter min gröt nu dock, jag kan inte äta direkt när jag vaknar.

Igår kom Ottilia en stund, mycket trevligt då det var typ 7 månader sen vi sågs sist!
Hoppas jag kan åka till henne i veckan så jag får se hur hon bor också. Ganska direkt efter att hon åkt hem åkte jag och Leon till Ida och Livia.

När vi kom dit var även Idas syster där med sin snart 1 åriga dotter Naima. Så det var 3 bebisar som stoja runt.
Efter nån timme kom Idas 2 andra flickor med kusin. Så det var många barn igår. Supermysigt.
Leon var helt omringad av flickor, lika bra att han vänjer sig! hihi

Sen blev klockan 22.10 och då åkte jag till Alexanders jobb. Hem sen mysa lite framför tvn.
För en gångs skull så sov Leon hela natten. Dock vakna jag av att han stod upp en gång inatt, men jag la han bara ner sen sov han igen.

Det var gårdagen det... Jaha idag då? Alexander jobbar ovanligt. Ska bli skönt den veckan då Alexander fyller år för då är han ledig nästan en hel vecka. Det är han verkligen värd efter allt slit. Då kan jag meddela att han kommer bli mkt bortskämd.

Nu måste jag leka med Leon innan han blir vansinnig på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0