Här sitter vi i pyjamas

Usch va tråkig min blogg varit den senaste veckan... Ändring på det tycker jag.
Vi vakna för knappt en timme sen, sen låg vi och drog oss ett tag.





Lillfisen har fortfarande pyjamasen på sig, myspysigt.

Jag sitter och funderar på om jag ska ta en morgonpromenad, men det ser ju så svinig kallt ut ute.
Ska jag eller ska jag inte? Får bestämma mig när Leon ätit frukost.

Igår kväll såg vi på Paranormal activity 2, den va lite väl överskattad kanske men helt ok.
Jag har ju blivit så EXTREMT rädd för skräckfilmer nu för tiden, har ALDRIG tidigare varit de då jag mer el mindre växte upp med att kolla på sånt eftersom jag har en storebror som ÄLSKAR såna filmer haha.

nu Frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0