In a million years


ojoj vilken kväll. Älskling kom hem efter 14 timmars jobb helt slut.
Han fick i sig mat och så fick han fotmassage av mig och nu sover han gott i sängen. Men så ska han ju upp vid 6 imorn igen. Usch, hade jag kunnat så skulle jag jobbat ist för honom.

Jag ska också gå o lägga mig strax, men först blogga.
Vet ju att ni saknar mig ;)





Haha Leon var i full gång uppe på skrivbordet. Fanns massa kul att se där, speciellt datan med touchscreen :P  Min blöjpojk de.

Sen fram emot lördag då jag, Ida och Minna ska ha skräckfilmskväll med en massa gott.
Imorn kommer min bror på besök också!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: minna

de ska bli sååå myjsiiigt på lördag!

2011-02-17 @ 23:28:46
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0