Inte en natt

Inte en natt att se fram emot. Bara den blir bättre än gårdagen så klarar jag mig nog.
Leon är fortfarande vaken dessvärre, somna i 10 minuter sen vakna han igen... Suck.

Han mår piss rent ut sagt, täppt, slemmig i halsen och hostig.
Ja ni förstår nog. Hoppas hoppas han mår bättre imorn.
Han lekte iaf lite ikväll, ett bra tecken, han har inte lekt på hela dagen.

Älskling la sig redan innan 9, (första gången på typ 3 år) men sover inte än.
Jag ska också lägga mig så fort Leon somnat.

Roliga uppdateringar idag va? Bara elände.
Men men, barn blir sjuka tyvärr, tur att han vart de denhär veckan o inte nästa då jag ska jobba.

Aja, ska fortsätta vagga.


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Uschdå jobbigt med förkylningar! hoppas han kryar på sig.



skönt att era nätter går fint med vatten.

kram

2011-02-02 @ 07:28:09
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Hoppas ni fått lite sömn inatt och att lillen mår bättre idag

2011-02-02 @ 07:52:23
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0