Låt mig sova 5 minuter till

Åh va trött jag börjar bli på Leons hosta nu, kan den inte bara försvinna?
Tråkiga är ju att det kan hålla i sig i flera veckor.
Inatt när jag gick och la mig vakna Leon (som vanligt haha) han vaknar ALLTID när jag håller på o somnar.

Men han somna om ganska snabbt, men sen imorse böka han omkring i sängen igen, rättare sagt vid typ kl 5.
Men vi låg faktiskt i sängen till 8, dock så blev de väl sammanlagt 1.5 timmars sömn haha.

Men nu är vi uppe och pigga och glada. Fortfarande pyjamaser på oss.







Tittar i sin fina djurbok. Nu sitter vi och lyssnar på musik och Leon skakar på huvudet (dansar).
Sockersöt.


Blir att ta en promenad idag, går nog till Willys tills Jonzi slutar. Måste ju ha lite gott till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0