Mätt som en plätt

Tackar Älskling för en jättegod middag. Så skönt att slippa laga mat för en gångs skull!
Han är så duktig, min egna kock.



Dock så skulle jag egentligen haft lax idag, men det glömde vi köpa så det fick bli en vegg.snitzel istället.
Menyn Idag: Potatismos ( i ugn) stekt sparris, vegg.snitzel, beasås.


Alexander hade nån stek i smördeg med svamp, lite maffigare än min lilla snitzel kanske haha.

När vi satt och åt denna goda mat längtar jag tills på tisdag då vi ska ut och äta på finresturang då vi ska fira vår 3 årsdag och 2 år som förlovade. <3

"jobbet" ringde förut, ska jobba lite helger framöver, det tackar jag för!
Bara att vänta på dagisplats åt Leon så kan jag börja på riktigt!
Förresten så åkte jag aldrig och tränade på Actic förut, jag tränade hemma med hantlar och skivstång istället.
Armar/axlar/rygg. På fredag ska jag tillbaka till Actic för o köra ben+mage+kondition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0