my turn

Och då var det min tur att bli sjuk, darn! Hoppas bara jag mår så pass bra att jag kan jobba på måndag.
Ännu en sömnlös natt, tror jag sov ungefär 3 timmar inatt, likaså för Alexander.

Jag ber om att få sova inatt, såhär kan det ju inte fortsätta. Fattar inte att Leon orkar heller.
Ändå sitter han och leker för sig själv nu, medans jag sitter här halvdöd. haha.

Det är sånahär dagar som man hatar när folk som varken har jobb, skola eller barn att ta hand om men ÄNDÅ klagar på att de är trötta... Suck. Då vet de inte vad trött är. " sov bara 10 timmar inatt, ska nog lägga mig och sova igen"
Det är ungefär så det låter i mina öron när de klagar haha.

Ska se vidare på Family guy vilket Leon ÄLSKAR! Han gillar inte tecknat barnprogram men family guy kan han sitta o titta på hur länge som helst utan att ens gnälla.



Kan också meddela att jag INTE ser ut såhär idag...


Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är ju man själv som valt att skaffa barn och med det så borde man ju också förstå att d finns både plus OCH minus. Alla som sovit 3 timmar under en natt är nog lika trötta.

2011-02-04 @ 11:07:44
Postat av: Ema

nu skrev du ju "har sovit 10 tim och är så jävla trött" men om jag som inte har barn bara har sovit 3 tim, är inte jag lika trött då? ^^ haha. jag går ju iofs i skolan så jag tar inte åt mig, men det lät lite lustigt formulerat bara ;)

2011-02-04 @ 12:26:19
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja det får vi göra! :) Ska kolla med henne igen och se vad hon tycker ;)



Vi ska åka till Indien den sista mars :D Så nu har vi bokat flygstolar till New Delhi och ska sedan ta oss runt i landet i typ 2½ veckor :D

2011-02-04 @ 13:26:04
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Usch vad jobbigt att du också är sjuk nu :/

Krya på dig!!

2011-02-04 @ 17:26:41
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0