Nya fina naglar

Dagen blev inte så tråkig iaf. Alexander kom hem på lunchen ( kl 5) så jag passa på o ta bilen till Ida där jag spenderade resten av kvällen.
Vi hade lite myspysigt.

Barnen fick leka av sig tills det var dags för dem att sova sen drog Ida och jag fram nagellacket.



Det gula nagellacket är nytt och oanvänt. Men jag spara det idag med, fick bli fransk manikyr som vanligt.



Ida filar sin naglar som hon enligt sig själv klippte för korta haha.
Hon blev lite tokig när hon måla sina "tippar" då hon stötte till hela tiden så det förstördes haha.



Resultatet av mina naglar. Fick inte till en bra bild då mina fingrar såg ut som prinskorvar.
Colan var mest för bildens skull haha.

När vi målat klart naglarna o skrattat lite så käka vi lite kvällsmat framför tvn.
Förekom lite jämförande av fötter också. Det var ganska roligt.

Imorn ska Ida och jag ner med våra småttingar till Öppna förskolan så de får leka av sig lite.
Resten av dagen är oplanerad.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Åh, jag vill oxå ha fina naglar. Mina är fruktansvärda hahahaha

2011-02-17 @ 08:20:32
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0