Ojojoj vilken kväll!

HAHA de enda jag kan göra när jag tänker på gårdagen är att skratta, det var otroligt länge sen jag hade så roligt tror jag.

Åkte till Ida strax innan 6 och så åkte vi till Willys och handla lite gott för kvällen.
Planen var att se 1-2 skräckfilmer (Carrie och paranormal activity 2) men det blev ingen av dem.
Vi satt och bara snacka, skratta och tog kort hela kvällen. Slutade med 141 kort.



Uppbunkrat med chips, godis, kakor och läsk!









Sen pågår det såhär i ungefär 2-3 timmar haha. Och nej jag tänker inte lägga ut de värsta!
Det får räcka nu.

Runt 1.00 tiden så begav vi oss hem, jag skulle stjussa hem Minna så vi gick till bilen.
Jag låser upp, öppnar dörren, kastar in bilnyckeln och stänger sen bilen...
Gissa vad som händer...? Bilen går i baklås! Jag hade ingen extranyckel och fick mer el mindre panik!

Men mitt i allt säger Minna, men bagaget är öppet?
Haha, SOM TUR VAR så tryckte jag på en knapp som öppnar bagaget INNAN jag låste in nycklarna, så jag fick klättra in där back sen hämta nyckeln. Gissa om jag vart glad då?

Tackar för en fin kväll tjejer!

aja, kom hem och mådde så jäkla illa av allt chips så kunde inte somna. Alexande kom hem typ 3.15? och så somna jag efter 5 imorse ahha lyckat. Och Leon ville gå upp innan 8 haha. Får se en powernap sen om jag behöver.

Nu ska jag käka frulle.




Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: åh, det lät ju hur mysigt som helst!

2011-02-20 @ 09:53:51
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0