poor little thing

Hela familjen är hemma, i förkylning (tror vi). Leon mår sämst, och natten har varit den jobbigaste hitills.
Var helt säker på att det skulle gå bra inatt men icke. Hostan gav iaf med sig, nu hostar han knappt alls.
Däremot så är han jättetäppt i näsan, därav den sömnlösa natten...

Gav honom näsdroppar, men de hjälpte typ en timme bara. Känns som om jag sovit 1 timme sammanlagt inatt.
Tur att Alexander hjälpte mig inatt, annars hade jag nog dött eller nått.

Måste till Apoteket sen och köpa mer näsdroppar, vill egentligen inte ge mig ut men vad gör man inte för sitt barn.
En positiv sak idag är att snön FORTSÄTTER smälta, i can se grass!





Är det inte underbart? Visst det är långt ifrån borta, men det är en bit på vägen iaf!

På tal om en bit på vägen, jag vill verkligen bli klar med min "sleeve" på benet nu! nunununu.
Har inte kommit långt alls, blev 2 tatueringar förra året. Hur många blir det igår tro?
2 till tycker jag minst hihi...

Vill fixa håret nu också, vet EXAKT hur jag vill ha det. Har bestämt att jag ska göra det innan älsklings 25 års dag som är den 25 mars iaf.

Nu måste jag kila.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag har pratat med en tjej nu på fb med som jag jobbade med några veckor på Tele2 och hon är också på :D Hon har också en blogg så det är om vi ska ta det igenom bloggarna eller starta upp en ny bara för detta? :)

Hon heter Nicole ifall du vill söka på faceboook och fick barn för ett par månader sen :)

Sen vet jag inte fler som har det som ett "seriöst" nyårslöfte faktiskt :P

2011-02-03 @ 17:11:00
Postat av: Sarah

Eh, ah jag glömde också att fylla i mitt namn XD

2011-02-03 @ 17:11:29
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: Sarah

Titt påt, nu fick jag med mitt namn ;D

Men jo hon bor på Jurastigen, gör du också det? :)



Ja det kan vi göra. Bara tänkte att det kan vara kul och peppande att ha någon annan som har samma mål som en själv och som inte är någon nära kompis utan mer typ bekant :) Vi vet om varandra men inte så "närgånget" eller hur fan jag ska förklara, hahah

2011-02-03 @ 22:03:35
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jepp. Totalrenovering =)



Jaja, så klart jag bor med Wildas pappa. Firar 4 årig bröllopsdag nästa vecka =)

2011-02-04 @ 08:18:46
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0