sämst

Det är galet varmt hos oss ikväll, fläkten har varit igång men de gör inte mycket nytta.
Spela guitar hero förut, kan vara därför som jag är varm också haha.

Idag är jag sämst på bilder känner jag. Kameran har inte varit sig själv, så jag fick formatera minneskortet.
Och sen dess så har jag bara tagit kort på mitt nya nagellack.



Gult idag, nytt nagellack för övrigt. Dock så suger jag på att måla, de kommer utanför hela tiden. Men det försvinner ju med tiden.

Alexander och Leon kollar på simpson. Leon ville vara upp lite längre idag, ok för den här gången då hihi.
Men vid halv 9 blir det sängen.

Duktig även idag och tränat. Träna ben/mage+ kondition. Imorn blir det Armar/rygg/axlar+kondition.
Kommer antagligen inte kunna träna på resten av veckan sen, Alexander ska jobba, 9 dagar i rad utan ledigt också. usch så tråkigt! Storhandlat har vi hunnit också.


Klockan drar ihop sig för läggdags, nu ska lillkillen sova.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

hahhaa Jag kan fan inte heller måla. Allt kommer bredvid typ

2011-02-23 @ 07:37:45
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0