Skitdag

Jag har världens skitdag idag... För det första så går dagen så sjukt segt, sen säger älskling att han får jobba över till stängning ikväll... Alla är upptagna idag så det blir att sitta hemma o glo.

Sen lyckades Leon ha sönder blixten på system kameran... Så nu blir det dåliga bilder framöver.
Kanske dags att köpa sig en ny kamera. Mkt jag vill ha denhär månaden. Ska göra mig fin i håret, vill göra om köket och nu en ny kamera...



Förresten så testa jag snabbnudlar, o fyfan va äckliga dem var. Slängde nästan hela skiten.
The bad day continues.



Lilleman saknar sin far idag, jag med <3

NU ska Leon ha mellis, hoppas han blir gladare då.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har en rosa Nikon s3000 med ett minneskort på 2 gb, du kan få köpa för 1000 spänn :)

2011-02-24 @ 17:00:29
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0