Sova middag

Att sova middag är underskattat! Jag sover aldrig mitt på dagarna, för då kan jag inte somna på kvällen men idag var det så jäkla skönt att somna efter maten.

Leon och jag la oss och kolla på simsons i sängen och båda somnade, inte ofta det händer. Båda låg där och dregglade ner täcket.

Jag var och tränade förut, det var så himla skönt. Ska nog träna på tors-fre eller fre-lör-sön.
Var även och sökte ett till sommarjobb som jag verkligen hoppas att jag får. Peppar peppar.



Idag käka vi grillspett, klyftpotatis och tzatziki (stava). MItt grillspett bestod av champinjoner, gournfilé som legat i marinad och coctailtomater. Ojoj så gott, Alexander hade fläskfilé på sin.

Lilleman var även SÅ duktig på sin 10 månadersdag.



Han står mer och mer helt själv nu, men jag måste stå i närheten haha.
Sen är tricket att låta honom hålla nått i varsin hand. Då håller de balansen lättare.

Nu ska jag gå och leka!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag säger detsamma.Sååå mysigt att sova efter lunch, men nattsömnen blir störd så inte värt det

2011-02-16 @ 07:55:35
URL: http://saratilling.se
Postat av: Ema

själv gick jag runt och höll i en liten plaststol över huvudet när jag lärde mig gå. utan den kunde jag tydligen inte gå, haha.

2011-02-16 @ 11:49:04
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0