Trött

Snabbuppdaterar innan jag åker till jobbet, jobbar 7-16 idag.
Jobbet gick jättebra igår, roligare än jag tänkt mig faktiskt men det är mycket att hålla koll på.

Kom hem vid 22 igår och hoppades på att jag skulle somna så fort jag la mig men så var INTE fallet haha.
Somna runt 12, vakna 2.30 inatt för Leon vakna och gnällde. Älskling tog honom men jag somna inte om förens efter 4 och jag gick upp kvart i 6 imorse. Så ja jag är lite trött nu.

Ska bli skönt att sova ut imorn, ännu skönare att sova ut när man jobbat också.
Har egentligen inget mer att skriva så jag drar nu, ska lukta lite på Leon innan jag åker hihi.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jepp, det blir en nr 2 hihii Tack för grattis

2011-02-08 @ 08:17:13
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0