VÅR

ÄR det bara jag som ser att det börjar bli vår eller? :D
Visst det kan vända snabbt och komma snö igen, men det får vi hoppas att de inte gör.
Våren är tidig iår?

Idag mår jag MYCKET bättre, igårkväll trodde jag att det var kört och att jag skulle må lika dåligt idag.
Idag är det mest huvudvärk och halsen. Magen är lite krånglig, men är på bättringsvägen.
Så det verkar bli jobb imorn o på tisdag iaf :D



Dethär gör Alexander just nu, rengör akvariumet. Mkt roligt...



Och dethär är Leon just nu, skön stil han har när han sover eller hur?
Sina snygga gröna strumpor från Libero har han på sig också haha.

Nu när han varit sjuk så har han blivit mkt bortskämd och har fått sova mkt i vagnen på dagarna.
Det tycker han om, men sen när han är frisk då är vi tillbaka till ruta 1 igen.

Idag ska jag ut och gå en sväng, har inte varit ute sen i fredags så jag måste ha lite friskluft.

Hoppas ni haft en friskare och bättre helg än mig!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

skönt att han behöver slippa vaggas på dagarna :) min dam är helt tvärtom därför hon får sova i vagnen eller sova med mig.

kram

2011-02-07 @ 06:18:39
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag känner likadant, men rätt som det är så knackar snön och kylan på dörren igen

2011-02-07 @ 07:45:10
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0