Vissa nätter jobbigare än andra

Godmorgon! Haft en bra natt? Det har inte vi haft.
Leon har kommit in i nån period då han vaknar mitt i natten och ILLSKRIKER. Varför vet vi inte, så har han gjort i säkert 1 vecka nu men inatt var det värst.

Det sluta iaf med att han fick sova mellan oss. Då gick det bättre. Vet inte om han är mamma/pappa sjuk eller nått.
Iaf, han är på superhumör idag.

Här kommer jag med bilder från gårdagen.





Blommorna från finaste <3







Jag fixade efterätten, det var choklad överallt haha. Men sjukt gott var det iaf.



Mina 2 finaste pojkar <3 Älskar er enormt. Ni ser kanske att jag har fingret MITT I fotot.

Förresten så har Leon stått HELT UTAN stöd nu flera gånger och jättelänge. Idag blir han 10 månader <3


Nu ska jag göra frukost sen runt lunch så ska jag åka och träna.



Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

det dom har när dom vaknar upp på natten heter överlevnadsångest ..



haha javisst, det vill jag nog vänta med tills jag blir igångsatt.

det är för att den inte ska bli lika kritisk som med pixie och hinna planera in med barnvakten.

kram

2011-02-15 @ 09:51:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Hoppas då att natten som kommer blir bättre =)



Gud vad det där såg gott ut!!!!

2011-02-15 @ 12:38:17
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0