- what do you belive in? God?

Tänkte bara göra en kort och snabb uppdatering, för jag kommer nog inte skriva förens ikväll.
När vi gjort oss iordning så ska vi först till tippen, kasta granen, vagn, akvarium m.m.

Sen åker vi hem, ger Leon lunch och vidare till Willys för storhandling. Ska även ner på stan för att skämma bort barnet mitt. Inatt var han lite olydig men han får bli bortskämd ändå haha. Vakna flera ggr och ville ha tutten, men jag är envis, inte tutte förens på morgonen.





Bilder från nyår <3


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

det är inte sent heller, det är en lagom tid tycker jag för mina barn :) men hon har ställts om eftersom kevin väckt henne just vid 4-5 varje morgon som nyfödd så har nog inte hon kommit över det. :(



jaa precis alla uppfostrar och har olika rutiner för hur dom får sova på dagen osv men varje förälder gör ju det som är bäst för just deras barn =) det är bra att inte påverkas av allmänheten för då blir det ju bara fel. :)



skönt att du har viljan där att inte ge tutte .

kram

2011-01-24 @ 13:59:26
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: precis. inte så kul att bara få ut hälften :/

2011-01-24 @ 17:58:16
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: jessika

vilka snyggingar :) ja men gud jag förstår att du saknar det, ridning är en av mina två hobbyer ! det tar ju sån tid, men jag älskar att komma ut och försöker rida varannan dag vilket går rätt bra :)

2011-01-25 @ 10:18:22
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0