badrumsbarn

Var en "jobbig" natt inatt, Leon vakna och skrek så det var bara att låta honom få sova mellan mig och Alex.
Han sparka Alexander i ögat när han sov och slog mig överallt. Han kunde inte sova, han sov väldigt oroligt.

Är helt säker på att det är tänderna som är på G, han är kinkig hela dagarna nu.
Maten passar inte, inget passar. Eller jo mest leka och sova då. Nu är han sig själv igen, men igår och imorse var han bara sur.



Pappa fixar håret och Leon busar. Han får inte ens stå där borta egentligen eftersom kattlådan är där.
Men han förflytta sig snabbt till badkarskanten istället.



Juste, någon som vet hur man kan få spruckna blodkärl i ögat?
Kan jag ha tränat för hårt? Det såg ännu värre ut igårkväll, men idag ser det ganska bra ut igen.
(ursäkta bilden)

Måste göra mig iordning mig nu innan jag och Alexander ska åka och träna, han ska träna med mig idag! :)


Kommentarer
Postat av: bella

Är nästan hundra på att man inte kan få det pga träning. Ibland får man det ju bara, så är det! Det går över :)

2011-01-19 @ 14:38:08
URL: http://bella.nu
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

åh det låter verkligen som min tjej när du beskriver leon ! det är nog tänder, ganska säker på det iaf när det gäller damen min.



ja dessa faser är bra roliga haha.

min tjej sover i vagnen framför tvn på dagarna annars sover hon i sin säng hela tiden från kvällen till morgon. =)



kram

2011-01-19 @ 19:09:44
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0