det visste du inte

det visste du inte om mig. Tänkte skriva lite sånadär roliga saker som 5 saker du inte visste om mig.

1.
Jag hatar radiopratare, de glaffsar och spottar (säkert) när de pratar.
2. Jag borstar i princip ALDRIG mitt hår. Behöver inte det.
3. Är superrädd för döden, för att jag själv ska dö men framför allt dem som jag håller kärt. Är tillomed rädd när Jonzi tar bilen till jobbet ( typ 3 km) .
4. Jag har varit superblyg i hela mitt liv tills jag började på gymnasiet. Vågade knappt prata med killar över huvet taget haha. När jag börja gymnasiet var jag inte ett dugg blyg och skaffade många killkompisar, har nog fler killkompisar än tjejkompisar faktiskt.
5. Jag är en riktig "svensson" när jag tänker efter, vill ha villa, hund och barn ( har ett redan haha)  vill gifta mig och ha ett sk svenssonliv haha.



Bjussar på en gammal bild på mig och Alexander....
Inte trodde jag på den tiden att jag ville ha ett sk svenssonliv typ 3 år senare :P

Usch, huvudvärken har kommit tillbaka efter över en månads uppehåll. Nacken spänner också så det är nog därför.
Skönt att jag ska till sjukgymnasten nästa vecka!

Kommer nog tillbaka senare, nu ska jag jaga Leon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Livet kan ändras fort. Och svenssonliv rockar fett!

2011-01-04 @ 18:26:09
URL: http://blogg.mama.nu/emma-pettersson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0