duttit

Oj va duktig jag har varit idag! Åkte och tränade strax innan 12 idag med Ida.
Sprang 25 minuter sammanlagt på löpbandet ( lite mer än -200 kalorier), körde lite på crosstrainer och sen styrketräningen. Efter styrketräningen ställde jag mig på en såndär climber, rätt jobbigt faktiskt. Men bra för rumpan!

På bara en vecka så har jag förbättrat konditionen SÅ mkt! Helt sjukt, undrar hur mkt jag kommer orka om några månader då!

När jag kom hem satt Leon och Älsk och lunchade, jag hoppa in i duschen.
Nu några timmar senare så är jag fortfarande helt slut i kroppen efter träningen! Äntligen.
Nästa gång jag tränar får bli tisdag.



Världens sötaste som sover på bröstet numera. Myys!



Virus aka surrikat(t)en.



Han blir tokig av att vara inne, han vill ut! Så idag släppte jag ut honom ett tag. Han har varit ute säkert en timme nu men han vill inte in.
Äntligen börjar ju snön smälta iaf.

Nu ska jag börja med maten, lax blir det idag igen. Åt inte upp allt igår så ska koka potatis och baby morötter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0