fin helg

ojoj vad mkt de händer med Leon nu på bara några dagar.
Idag har han sagt mamma till mig minst 10 ggr och pappa. I fredags ställde sig han upp HELT SJÄLV utan stöd, men satt sig ganska snabbt igen.

Sen står han mkt mer helt själv nu, trycker in nappen i min mun och ger mig t ex mobilen när jag ber om det.
Ska visa sen ikv på en video :)





Han kan även sätta på ringarna nu på den där "pinnen", inte alla i rätt ordning men snart.

Igår var vi hos mommo och moffa och fiska på sjön.









Bilden på Jonzi blev jätteljus men jag orka inte ändra de.
Fick en del fisk, släppte i gjorde dem också.

Sen grilla vi korv ( jag veg.korv) , Leon fick sig ett korvbröd hihi.
Åkte hem till mommo o moffa och Leon fick sig pannkakor  MUMMA.

Så såg gårdagen ut, kom till stan helt trötta så det blev bara mys för hela slanten.

Idag ska vi ut o gå en sväng i det fina vädret, ska kolla lite i affärerna också. Kanske kommer hem med nått.
Kommer lägga upp videor ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0