Lilla kusin

Puuuuuh! Ojoj va mätt jag är efter maten. Vi åt plankstek ikväll, det satt fint!
Supermysigt också, älsking tände ljus och tog fram våra förlovningsglas <3

Leon mummsade på smörgåsrån, han blev ju helt tokig i det när vi var hos Jonas och Anna så vi köpte det.
Gottgott!

Vi åkte som sagt till Jonas och Anna för att gosa lite med Leons lillkusin Emil.




Och jag tog egobilder innan haha.


Ååååh så liten och söt han var! Kan ju inte tro att Leon nästan varit så liten.
På bilden har ni pajasen Jonas ( Leons farbror) och kusinen Emil. Nova och Anna fick jag inte på bild för kameran dog :(

Vi bytte presenter, Emil fick en liten present och Leon fick en.





Han blev helt TOKIG av den! Supertack till Jonas och Anna med familj ;)
Han sitter och leker med den nu, och säger hela tiden Da-da och tittar på pappa. Gullunge.

Sen ikväll blir det faktiskt chips och dipp ( om jag orkar ) med film Buried, som Ida tipsade om.
Sen myyyyyyys!

HÖrs nog imorn efter träningen skulle jag tro!
ciao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att han gillade den :) tack för besöket och välkommna åter :P

2011-01-08 @ 20:05:58
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: ida

visst var filmen super bra o hemsk!

2011-01-08 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0