Naturdiet shake

Nu har jag fått i mig min lunch som bestod av en Naturdiet med chokladsmak, kan inte äta nått maffigare just nu för sen ska jag åka och träna. Har haft en paus från träningen i en vecka nu, hoppas på bättre tider.

Ska även köra en paus i 2-3 veckor utan pasta,potatis, ris och bröd. Liknande Gi-metod kanske.
Får se hur länge jag "orkar", har köpt hem till sallad osv som ska kompensera upp, så idag ska jag käka veg.bullar+gräddsås och sallad. Ska "rensa" av kroppen lite, för jag äter ALLTFÖR mkt av det goda, dvs pasta osv.

Idag har jag haft fullt upp med att klippa till foton, säkert 200 st. De fick inte plats i albumet jag köpt så fick klippa...
Ska köpa ett familjealbum också, som BARA är för familjen. Älskar ju foton, det vet ni som hängt med i bloggen ;)



Nae, det är bäst att jag börjar förbereda för middagen, Alexander ska ju ha mat när han kommer hem. Jag äter senare.  Förresten så tänkte jag bara bevisa att Katten Virus gillar att gosa han med. Mys <3

Ciao! hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud! Skulle inte klara mig utan potatis! Pasta kanske.. Men potatis! Det är ju sååå gott!

Kan tipsa om att Allévo e godare än naturdiet o nutrilett :) o godast blir det om man skakar med mjölk :)

2011-02-01 @ 09:43:55
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0