ny människa

Man känner sig verkligen som en ny människa efter att man tränat, duschat och borstat tänderna ( om man gör allt det) . SÅ härligt!

Kom hem från träningen för en timme sen, orka knappt träna ikväll men jag åkte ändå!
Stolt! Annars brukar jag tänka " äsch, va gör de om jag missar en gång, 2 ggr eller 3 ggr" osv osv.
Nu tänker jag inte tillåta mig själv att lata mig hemma de dagar då jag ska träna!



ett glas juice och 2 mackor med keso, tomat och aromat passa perfekt efter träningen!
Blir nog nån smoothie ibland också.

Tränar nog igen på lördag efter jobbet, sen söndag.
Ska försöka hålla mig till 4 dagar i veckan, minst 3 ggr.
Längtar tills jag får se resultat om nån månad/månader.

Nu ska jag fila/måla naglarna!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0