oh happyyy daaaay

Nu sover lillen och det är snart dags för mig med ?!?!?
Jo jag sov inte många timmar inatt för jag har bestämt att Leon inte ska äta på nätterna längre ( ammar fortfarande)
Osmart som jag va gick jag och la mig vid 2.00 och vid 2.30 vakna Leon o var ashungrig.

Jag fick honom o somna strax innan 4 igen och så gick jag upp strax efter 8...
Inatt kommer de FÖRHOPPNINGSVIS inte bli lika jobbigt.

Imorse åkte iaf jag och Leon till Öppna förskolan, Ida och livia kom också.
Efter vi varit där gick vi med våra karlar till Kina och åt på buffén. Gott!

Sen har jag och Älskling inte gjort så mkt mer idag. Spelat tvspel, bakat kladdkaka och annat.



Det är mkt nu att se fram emot! :D
Först, alla hjärtans dag ( vi firar den varje år) sen vår 3 årsdag ( samt 2 år som förlovade), älskling fyller 25 år och jag har sedan lång tid tillbaka planerat den. Det kommer bli så kul!
Leon fyller 1 år! Jag ska börja jobba snart, hoppa in på helger osv.

Ser ut att bli ett bra år! Hitills iaf.
Har ni nått speciellt att se fram emot?



Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Men om du ammar så mättar det ju inte lika bra en hel natt, om man fortfarande ammar så är det ingen fara om dom ammar på natten eftersom mjölken är tunnare nu en innan, det hade varit skillnad om ni gett han välling innan läggdags. :/ vad har bvc sagt till er egentligen? våran rådde inte oss till att sluta amma på natten om jag fortfarande ammade.



kram

2011-01-21 @ 07:49:29
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0