orkar inte

Det är knappt att jag orkar skriva faktiskt, träningen känns i HELA kroppen ikväll.
Kom hem för 30 minuter sen, tog en dusch direkt. Nu duschar älskling.



Powerrade drack jag på träningen idag, ( för er som ville veta) annars blir det bara vatten.
Jag verkligen känner hur kroppen jobbar och förbränner allt äckligt fett!
Ser fram emot resultaten!

En fråga till er som vet!
Vad kan man äta EFTER träningen ? Jag är nämligen ALLTID hungrig efteråt, och man ska ju äta efteråt om man vill bygga muskler. Men frågan är som sagt vad man kan äta? Jag tog en banan förut, blev jag mätt? nääää!

Så jag tog en macka också. Men det känns som om man borde äta nått annat kanske.
Ge mig tips!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Havregrynsgröt med skivad banan lr äpple och kanel och lite mjölk är asgott OCH jävligt mättande! :)

2011-01-12 @ 09:48:48
Postat av: bella

Jag tänkte med föreslå gröt... men alltså, jag håller med, det kan vara lite svårt. Man är så hungrig men man letar efter det nyttigaste i skafferiet (eftersom man har tränat). Men drick en protein drink (om du inte har pulver, mixa lite vad som, en banan, lite frysta jordgubbar, lite solroskärnor, fil/yoghurt, lite juice... allt gott som du har hemma)! Det blir du mätt av. Om du tränar på kvällen så se till att äta bra på dagen så att du inte är jättehungrig efter träningen. Om du tränar på dagen så ta en drink/litet mellanmål och därefter laga en god middag :)

2011-01-12 @ 10:14:39
URL: http://bella.nu
Postat av: bella

Om du inte har något pulver så tillsätt ett ägg i drinken, det smakar ingenting och är jättebra för kroppen!

2011-01-12 @ 10:16:22
URL: http://bella.nu
Postat av: Hannah

Jag brukar äta en smörgås med keso och tomat :) Det funkar fint :)

2011-01-12 @ 19:13:22
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0