sneakpeak

Älskling har åkt tillbaka till jobbet nu, han va hemma på lunchen.
Idag har jag varit hos Jouline, mycket trevligt. Saknat den bruden. Leon var såklart med, lekte som bara den när han väl kommit igång. Leon blev kär idag i Joulines kompis också HAHA.

Ni skulle ha sett honom, han släppte inte blicken från henne och flirta på som bara den.
Vi drog ner till donken, AJA BAJJA! Jag tog en fiskmeny, fan... Men imorn ska jag träna så får träna på mer än jag brukar.



Det här skulle ha varit dagens look, men som tjej så byter man ju kläder så fort man satt på dem.
Det fick bli Bad hair day tisha och Jeans... Kanske skulle haft de jag hade på bilden?

Juste! Ringde från ett jobb idag, wihu! Ett jobb här i stan som jag kommer få jobba på på helgerna och ibland mitt i veckorna då älskling är ledig.
Bra eller hur? :D

'

På tal om annat, här har ni en sneakpeak på Leons tavla. Har inte kommit alls långt. Funderar på att ge den till honom i 1 års present, har lite det temat. BAllonger och grejer.

Har iaf skrivit hans födelsedatum/vikt/längd osv. En lila lilja ( precis som min tatuering) som representerar våren eftersom Leon är född på våren. Och så har jag fått med hans stjärntecken, väduren.

Ni får se resultatet när jag är klar, lovar...


Kommentarer
Postat av: Ema

haha, då är han väl kär i mig med då för han stirrar ju jämt ner mig ^^

men säg vad det är för jobb då ditt ollon?!

2011-01-18 @ 17:36:44
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

antar att det var du som kommenterade ;)

sv: ääääh, det gör han ju med mig med, men bara när du inte tittar ;D

jaså? :O har du fått några dagar som du vet som du ska gå brevid först då?

2011-01-18 @ 20:07:10
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0