Soooommmaaar, sommar och sol

Är de bara jag som börjar bli J*vligt trött på snön eller?
Går snart bananas!

Jag vill verkligen ha sommar nu, då kan Leon gå ( hoppas jag ?) så himla mysigt.
Ta en glass på stan, bada sola. Ååh!



Härlig sommarbild va?  Min gosehäst ( familjens häst)
Tog den 2008 tror jag? Det är sånahär bilder som får en att vilja ha sommar året om.

Förresten så är det inte bara sommaren jag ser fram emot, utan också Jonzis 25 årsdag!
Åh så kul/mysigt det kommer bli, han har inte en aning om vad det kan va heller. Even better!

Nu ska vi se Eclipse!


Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

åh jag älskar själv att rida när jag väl kan rida :)



näe jag förstår dig, jag slutade helt när hon var 6 månader, dom viktigaste månaderna har ju gott iaf :)

själv tycker jag gränsen går vid 1 års åldern.



kram

2011-01-26 @ 06:15:10
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: haha, ja precis! :)

2011-01-26 @ 11:36:27
URL: http://johannaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0