stackars liten

Ojoj vilken kväll, skriver mer om de strax.
Var duktig idag och tränade, delade upp shemat i 2 delar nu. Precis som jag vill ha det, idag körde jag Armar/bröst och rygg imorn blir det mage och ben.

När jag kom hem duscha jag, sen gjorde jag mat eftersom jag inte hann äta innan. Massa sallad mmm.
Sakna inte ens potatisen. Trött i armarna är jag också, skönt!
Hoppas på träningsvärk imorn, känner för o ta en promenix imorn hoppas jag får med nån.

Aja, Leon har varit hängig ikväll :(
Vi har ändrat om rutinerna lite, han ska bara sova en gång om dagen nu. Så han var jättetrött ikväll.
Vid 7 gnölde han som bara den, ville sova mot min axel så jag gav han gröt sen la jag honom.
Han var så extermt trött så han knappt orka äta/dricka eller knappt ens sova. Nu hostar han lite hör jag också.



Skön huvudkudde iaf, eller? haha. Det vara inte länge tills Virus sprang därifrån.
Juste måste fråga er mammor om era barn.

Vill era barn ha täcke på natten?

Leon HATAR täcke, han har aldrig gillat de. Han sparkar av sig det direkt så vi har gett upp.
Lyckas ibland få honom en liten filt men det har han kanske 20 minuter sen är det av... Aja, han fryser iaf inte.
Han vill inte ha täcke i vår säng heller.

Nu ska jag sätta mig och va social i "boffan" med min snygging.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Micha

Ser ut som en härlig huvudkudde. :D Extremt sött!

2011-01-31 @ 21:06:35
URL: http://colourslide.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till wilda

Nu när vi flyttat till hus har vi sänkt graderna i hennes rum och då går täcket bra.



Va duktig du är på att träna. Är det på gym?

2011-01-31 @ 21:12:05
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Sarah

Haha! Han ser ut att njuta av livet!



Tänkte fråga dig en sak bara. Du har ju börjat träna och så nu. Är det i syfte att gå ner i vikt eller att bara träna och bli starkare?

Jag hade tänkt att för en gångs skull gå in för att gå ner i vikt nu och tänkte ifall vi skulle försöka dra igång och peppa varandra med typ tränings och kostråd och resultat osv? Kollade med en till tjej på min fb ifall hon ville för hon har precis börjat hon med!

Fan vad nyårslöften som hålls just nu, eller hur? Haha

2011-02-02 @ 19:28:47
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Haha naaw, vilken söt bild :)

2011-02-03 @ 14:57:30
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0