Stay close

Leon har fått sin gröt, sitt bad och sover nu gott i sin säng. Nu kan jag slappna av lite och bara sitta framför tv/dator ett tag.
Ska ta mig en dusch sen , ansiktsmask får de nog bli också.

Idag var vi som sagt hos Ida en sväng. Ema kom också.
barnen var i full gång och Leon var LIVRÄDD för Livia som är 5 månader haha. När hon "pratar" så låter de som om hon skäller på någon haha. Då blir Leon livrädd och börjar tjuta stackarn xD



Såhär var Leon klädd idag. Only black and white så att säga.



Fick ingen bra helkroppsbild på mig, så det fick räcka med ansiktet. Ichi-jeans och vitt linne...




Haha Ida skitstressad städar Elinas och Nellies rum. Ni kan ju se Elina i bakrunden.
Hon städa hela rummet på typ bara 10 minuter, bra gjort Ida! :)

Imorn ska jag kasta ut hela julen! Skönt. Äntligen säger jag bara!
Har sett fram emot de hela veckan haha! Sen kommer förhoppningsvis Leons farfar.

På fredag är jag på träningen igen!


Kommentarer
Postat av: Tova

åh så söt :) kan han stå redan?

2011-01-05 @ 20:48:26
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0