trött på snöööööön

Vaknar, tittar ut... Det snöar som fan! Åh! Snön som smält kommer nu tillbaka. Blöööööö
Som tur är så ska jag inte ut idag ( förutom när jag ska till träningen senare)
Så börja dagen med, frukost (såklart) tvätt, disk och småplock.

Inte kul att läsa om direkt, så jag slänger upp bilder istället.





Vi köpte en massa träklossar till Leon för han tycker det är så jäkla roligt att leka med.
Pappa bygger, Leon river. Spela in de på kameran igår. Superroligt!
Fanns inga smådelar, så ingen risk för att han stoppar dem i munnen iaf.



En ny pyjamas fick han också, vi har fastnat för smurfarna haha.
Hitta en massa snygga kläder åt mig själv också, får se om jag kanske tar mig en titt på dem igen imorn och köper nått.

Ida och Jag ska på öppna förskolan imorn, sen ska vi gå på stan efteråt. Ema ska med också tror jag.
Kul!

Nu ska jag passa på o fixa de sista medans lillen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0