äkta vänner

Gaaaah 10e dagen jobb nu, jag är trött idag och tröttare kommer jag va imorn när jag ska gå upp vid 5 för att åka till Ullared, men LÄTT värt de! :D

Igår på jobbet påminde mina arbetskamrater mig att man ska ta vara på de äkta vännerna man har, lägga ner tid på dem som faktiskt bryr sig om en. Och det ska jag börja med nu! Man kan inte alltid vara den som hör av sig, för att i en vänskap hör båda parterna av sig till varandra inte bara EN!

Håller ni med mig? (:
Jag har varit rätt dålig på att höra av mig nu de senaste veckorna pga jobb, den enda jag hört av mig till är ju Ida och det är ju för att jag MÅSTE träffa henne, vem skulle jag annars sitta o mysa o snacka skit med? :D
ahah skämt åsido, nu måste jag åka till jobbet!


Kommentarer
Postat av: minna

haha okey, fast du hör ju inte heller av dig så då antar jag att du är upptagen.

2011-08-03 @ 01:41:04
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0