Borrelia?

Sådär ja, en dag ledigt. En dag av chill och även ett besök på vårdcentralen.
För ca 1.5 vecka sen såg vi att Leon hade fått ett bett på armbågen ( trodde de va myggbett) sen har det inte varit mer med det tills idag då jag såg att det var svullet och rött.

Det blev iaf ett besök där och de kunde inte med 100 % säga om det var ett fästingbett eller ej, men vi fick iaf antibiotika utskrivet som han ska få i 10 dagar. Hoppas på att det blir bättre.

Igårkväll åkte jag och hämtade Ida, vi var hemma hos mig och spelade en massa tvspel och hade allmänt roligt.
Äntligen har jag hittat nån som gillar tvspel lika mkt som jag hihi. Det var mycket trevligt o hoppas hon kommer snart igen för mer spelande.

Ja mycket mer än så har det inte hänt haha ( händelserikt liv?)
Till helgen ska vi åka till linköping, nästa vecka blir fest antagligen 2 dagar, sen fyller jag år också. Bra vecka.
Sen ska vi hinna med en tripp till Ullared framöver :) Lite att se fram emot iaf. Och liseberg MÅSTE jag hinna med!

Nu ska jag få min lilla skitunge att somna så det inte blir som igår då han somnade vid 10 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0