Busfabriken

Phuuu... Nu är jag svettig kan jag lova, vilken härlig dag det har varit.

Imorse åkte vi till linköping, först till Busfabriken.





(bilderna tagna från deras hemsida)

Leon hade så jäkla roligt när vi var där, det fanns bollhav, stora studsmattor ja en massa saker. Leon fick även lunch där, pannkakor med sylt och grädde jag och Alexander tog bara en fralla.
När vi varit där ett par timmar så åkte vi till Ikanohuset och fyndade en hel del grejer.

Jag köpte bla boxerlinne, sommarklänning, skitfint linne, smycken bla. Alexander och Leon fick också en del kläder.
Ikea hann vi med också, blev ett impulsköp där en byra till hallen.

Även fast vi sa att vi inte skulle köpa så mkt kläder så blev det en del ändå, vi ska ju till Ullared i börjar av Aug så då ska vi köpa en massaaaaaa. Haha. Sen käka vi mat på en resturang, Alex tog buffé o jag tog fisk Leon fick av Buffén :)

Jag lägger opp lite bilder imorn (endast mobilbilder, kameran är fucked up)
Ska iväg o bada imorn om de är fint väder, sen ska jag till Idahooo. Hinner nog blogga ändå.

ciaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0