eftersvettningar

Vilket pissväder vi fick idag, när regnet lagt sig tog jag och Leon en powerwalk, han somna såklart i vagnen hehe.
Och nu eftersvettas jag som faan. Hatar svett...

Igår var ju tanken att åka ut o fiska, men vädret lurade oss hela tiden. Först skitfint sen regn osv.
Kanske blir idag istället då. Ikväll ska jag träffa Idaho, hon ska va barnvakt åt Naima så jag gör henne sällskap.
Saknat den jäntan faktiskt.





Haha han är ju bara för go. Älskar såklart att gå hemma i bara blöja också, men på sommaren får man faktiskt göra det.

Just nu längtar jag till Ullared, vill ha allt köpt nu. Och komma iväg en stund är ju också skönt.
Kommer ihåg första gången jag och älskling åkte till Ullared med buss 2009 då jag var gravid. Då köpte man på sig en hel del babygrejer, o nu köper vi en massa leksaker till Leon ist! :D

Nä några sit-ups sen en dusch på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0