Frank & Converse

Precis sett en sån jävla värdelös film, Vanishing on 7 th street. SE INTE DEN!
Jahopp då har jag slösat bort 1.5 timmar på den skitfilmen, bättre lycka nästa gång.

Lika bra att gå och lägga sig, är trött o ska upp tidigt. Men först skriva lite till hihi.



Vad kan gömma sig i dessa kartonger tro?



2 par converseskor såklaaart! Ett par till mig och ett par till Leon. I höst ska vi matcha varandra :D
Jävla fint att få dem levererade från USA, Tackar så mycket! Och billigare är dem ju där också, sjukt nöjd iaf. Skulle dock ha tagit ett par till om jag visste hur billiga de var haha.



Även införskaffat nya FRANK DANDY trosor. Assköna, blir nog att köpa ett par till. Man kan ju aldrig få för många trosor?

Näe nu ska jag fasen söööve. ( sova för er som inte förstår bonndialekt)


Kommentarer
Postat av: Ema

tur att du slapp betala tull annars hade det nog inte blivit så mycket billigare ;) vart har du beställt ifrån?

2011-07-04 @ 17:56:46
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0