Kisses Ally in the notebook

Ledig hela helgen wihuu! Just nu håller vi på att fixa oss för vi ska på namngivning för Leons kusin Emil idag!
Blir vitt linne med svart hög kjol och en kortärmad kofta, jag tänker inte låta min kropp hindra mig från att ha på mig vad jag vill. Jag har fött barn, det är min ursäkt...

Igår när jag slutat vid 4 och efter maten så gick vi ut och lekte lite.









Duktiga killen, klättrar på allt som går att klättra på o mer därtill.


Efter namngivningen så ska vi hem till mina föräldrar och grilla lite, min mormor o morfar skulle komma också.
Ska bli kul att ses, va så länge sen nu. Imorn får det bli en träning tror jag, Alexander o jag har varit duktiga denhär veckan har åkt ännu en gång tillsammans och tränat. Så kul är det också, ska nog få honom att skaffa ett kort där hihi.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-19 @ 05:18:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0