Tröttheten fortsätter

Men imorn får jag sovmorgon för jag jobbar kväll yey!
Jag kommer få nice med cash även nästa månad, det vet jag. Men ikväll ska jag försöka att söka lite jobb till hösten.



Bild från igår, Leon somnade i saccosäcken medans pappa spelade. naaw.



Fick förresten en Armani parfym av mamma som hon köpte på taxfree förra veckan när de åkte till Riga, tack bästa mamma den luktar underbart! Leon fick kläder, likaså jag,  och Alexander fick lite gott.

Från ett ämne till ett annat, när jag slutade idag vid 4 kom jag hem och fick potatisgratäng med ostsnitzel och kantareller, det satt fint! Därefter var även jag duktig och gjorde fint på uteplatsen, renade ogräs i mängder.



Denhär vackra liljan som precis slagit ut, åh så fin! Nu kanske ni förstår varför jag tatuerade in en lilja vid Leons namn ( som också är för våren, då han är född) Har nog 4 liljor ute nu. Nä nu skriver jag om allting känner jag. Så nu blire tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0