Vackra händer

Woooptifuckindoooh! Jag är ledig idag, så jag har faktiskt varit i full gång. Morgonen började med frukost med Leon ofc sen tog vi oss en powerwalk till kvantum o köpte frukost! Nybakat bröd och multivitaminjuice.
Så det dukade jag fram tills älskling gick upp.

Sen har jag städat, diskat, dammsugit vikt tvätt och duschat. Vi ska snart till Hannah, Hampus och lilla Roxy.
Gosa lite bebis, sen blire stan en snabbis sen hem och käka tacos! :D Kort sammanfattning av dagen so far, ska även träffa Idaho ikväll.



Förresten, de är ett givande jobb jag har. Får ALLTID snälla komplimanger. Igår fick jag höra hur vackra händer och armar jag hade. Och inte tala om mitt hår, det hör jag nog varje dag haha, hur fint och långt det är.
Byggt upp självförtroendet lite iaf. Nähe ni nu måste jag klä på mig lite.
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0