VIS 2011

Wihu slapp att bli bakis idag, trots att jag faktiskt drack en del igår.
Var en sjukt trevlig kväll trots allt, hade ingenting planerat men igår kl 8 på kvällen blev vi bjudna på fest hos Jenna.



Jenna :) Satt ute på terrasen, egen gitarrspelare/sångare hade vi ju också.



Bröderna



Boys.



Carlsberg probably the best beer in the world... När den inte är avslagen





Denhär perfekta utsikten hade vi från terrasen.
Sen kom de en del folk som jag inte fick några bra bilder på, bla Emil och hans fru Viktoria o hans syrra, sen typ 4-5 till som jag inte uppfatta namnen på tyvärr.





Några timmar senare, det var lite folk på stan iaf. Vi drog väl ner runt 12 tiden.
Satt i ett öltält där jag träffa finaste Malin med sällskap. Stängde skittidigt så vi drog bara runt lite på stan sen corner för fyllemat sen hem. Kom hem efter 3, inte illa pinkat iaf.

Helmysig kväll om ni frågar mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0