Buuuurp

Omg, mätt, trött och ont haha. Bra kombination eller hur?
Bäste Joakim kom ju igår, vi grillade och hade allmänt trevligt!



Hej Jocke!



Männen drack öl till grillat medans jag drack läsk (ofc?)



Massaaa maaaat. Mätt då också, potatisgratäng, sallad, hamburgare, grillad "get"ost, grillbitar och ja allt möjligt fanns haha.



Leon han drog iväg med sin kärra.



Vi spelade även lite "fotboll" på gräset och självklart lyckades Jonzi skjuta så den kom precis över Leons huvud, fråga mig inte hur jag lyckades få de på bild.



Myser lite :P

På kvällen spelade killarna bordshockey, vi kollade på film (Naken) haha sjuk film. Jag gick o la mig runt 1 men killarna satt kvar framför tvn till kl 5 då NHL var slut... Hur de orkade undrar jag.

Idag har vi faktiskt spelat äventyrsgolf på lysningsbadet, roligt även fast Leon skulle springa överallt och hoppa i varje liten damm haha. Vi var lata och åt Åhmans idag, fet jag vet! Skärpning som jag alltid säger.

Nu ska jag kika på tvn lite innan Leon ska få kvällsmat o läggas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0