our friendship is kind of like a prostitute

Blev en bra dag trots allt, jag drog mig ner till apoteket som planerat trots den horribla värmen.
Hostmedicin och nässpray.



Hoppas han blir friskare nu min lilla prins!
Iaf, vi drog oss hemmåt direkt men vi kom inte så långt för vid stadsparken skrek 2 idioter på mitt namn...
Haha, nää skojja, de var Ida och Minna.

Så jag och Leon gick dit, Ida bjöd hem oss till henne på lite grillat. Idas syster och hennes flicka Naima var också där så 5 barn var det som lekte omkring. Ida hönsmamman är såklart så generös och bjuder på allt haha, inte en snål familj dedär inte. Man behöver inte gå mätt därifrån iaf haha.
Tack Ida för maten! :D

Planen var att åka tillbaka dit nu ikväll men det blev så sent så vi skippade det och bestämde oss för lysningsbadet på söndag ist.

Imorn fyller världens bästa mamma år, så Leon och jag ska dit imorn och gratta henne.
Som jag och leon saknat henne, bästa mamma och mormor! <3

Nu BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0