skaffa magmuskler och slipp ryggvärken

Jag har haft ryggvärk i 4 veckor lite mer och min läkare sa åt mig att jag skulle börja göra situps för att bygga upp magmuskler som tydligen underlättar mycket för ryggen. Så jag har gjort en del nu i cirka 1 vecka.

Tror ni det har gett resultat? Oh ja! Min ryggvärk har nästan försvunnit helt, otroligt.
Första rekommendationen jag fick var " Ta 2 värktabletter var 4e timme" Jag tar AAAALDRIG värktabletter.
Endast i värsta fall, vet inte varför.
Iaf, det var nog det sämsta jag kunde göra, jag mådde så dåligt av värktabletterna, fick jätteont i magen och runt njurarna.



Så har ni ryggproblem gör situps! (snygg bild från google)

Dagens tips!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill tipsa om övningen plankan som är skitbra! :) Den tränar upp både bålen och ryggen.

2011-06-23 @ 10:11:32
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0