Tur att man får betalt.

Jag ska faktiskt gå och lägga mig tidigt ikväll, sätta på en film att somna till.
Varit en ganska seg dag. Gick upp tidigt, tog Leon till dagis sen SPRANG jag nästan hela vägen till tjustskolan eftersom jag var sen ( Leon sinka mig genom att bajsa) fan va svettig jag var när jag kom fram...

8-15 var introduktionen på, som rubriken lyder... Tur att man får betalt!
Det som fick mig att bli gladare var ju lunchen som jag tog med min finaste pojkvän!



En tonfiskbaguett på café kannan. MUMMS! (gammal bild sen jag, minna och Ema åt där)
Sen tillbaka till tråkigaste av allt, teori...

Även introduktionen tog slut, kändes som en evighet då jag faktiskt redan gått den en gång tidigare och hört allting... Hem, hämta Leon på dagis, hämta Alexander på jobbet, hem igen laga mat och diverse.
Sådär då har jag lyckats få med allt vi gjort idag...

Haha, intressant dag va?


Kommentarer
Postat av: Ema

haha, tänkte väl att det måste varit en gammal bild. innan jag läste så tänkte jag "vilken snygg zebramönstrad tröja jonzi har".

2011-06-24 @ 17:00:26
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0