chaooos

Jag tar lite bloggpauser denhär veckan tror jag, har en del att stå i.
Vi har kommit en bit på köket nu iaf. Det vi gjort hitills är :
Målat hälften av köksluckorna, målat ena väggen 2 ggr, målat skafferiet+byggt om det. Sen har vi målat på lite "småställen". Det vi har kvar är alltså tapetseringen (fondvägg) halva av luckorna kvar och golvet. Men golvet vet jag inte när det blir av dock.

Allt tar ju så sjukt lång tid, slipa alla köksluckor, tvätta dem, måla dem 2-3 ggr på varje sida. Plus torktid...
Ja ni fattar. Men vi hoppas att allt ska va klart till helgen(förutomgolvet).

Annars så har jag inte hunnit göra så mkt denhär veckan, imorn ska jag och Ottilia till Vimmerby och kolla lite.
Jag ska bla till materialmännen och kolla en sak. Nytt köksbord prio 1! Västerviks utbud ( på materialmännen) på möbler suger ju.

aja, lite bilder på Leon så länge.







Mummsar på majskrokar. Förresten så blev han 11 månader igår. Alltså 1 månad kvar tills 1 år! Gosh.

Nu ska jag fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Robert Möller

Hej!

Kul att du väljer vår butik i Vimmerby, men tråkigt att höra att du tycker vår möbelavdelning här i Västervik "suger". Sortimentet i våra butiker är i stora drag den samma, men avdelningen är större i Vimmerby. Därav det då självklart finns ett ännu större urval av möbler i utställningarna.



Jag tar gärna emot din åsikt med vad vi kan göra för att bli bättre för dig. Vi arbetar hela tiden med att utveckla oss och strävar hela tiden för att vara marknadsledande inom vårt segment här i Västervik.



Hör gärna av dig!



Robert Möller

Platchef

MaterialMännen AB i Västervik

2011-03-17 @ 10:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0