Renovering

Jag har varit ganska dålig på att blogga i helgen, men jag har inte hunnit.
I lördags jobbade jag (vill jobba meeeer) och direkt efter jobbet åkte jag hem hämta upp Alexander och Leon sen åkte vi och shoppade lite.



så vi kom hem några tusenlappar fattigare, köpte lite allt möjligt. Här är LITE av det vi köpte.
Kommer bli så bra när vi är klara! Nu är köket i kaos, äta får vi göra i vardagsrummet för i köket går inte. Går precis att laga mat.

Vi börja renovera redan på lördagskvällen och gick och la oss kl 2 på natten, sen höll vi på halva dagen igår.
Dock så fattas både nya köksmöbler och golv som ska inhandlas så småningom. Älskar att renovera, även om vi inte ska bo här så länge till så kände vi att det är värt det. Säljer det ju dyrare sen.

Och nu är det redan måndag, jag ska gå ner till stan sen och fixa en sak Hemligt. Sen ska jag faktiskt köpa lite mer saker till köket, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0