Bitterf*tta

Okej nu är jag på mycket bättre humör, ber om ursäkt för att min bitterf*ttasida kom fram. Jag har haft några dåliga dagar nu. Jag sitter i en "knivig" situation som inte gör mig alltför glad. Ska jag eller ska jag inte?
Det handlar iaf om jobb, mer än så behöver jag väl inte säga.

Men det ser iaf ut som att de kanske ordnar sig iaf. Och både min familj och mina kompisar får mig att bli gladare.
Blev iaf mycket glad av att titta på Minnas blogg förut som hade lagt ut en massa fina bilder..









Jag snodde bilderna från henne, hoppas hon inte dödar mig.

Nu längtar jag till alla roliga saker vi ska göra i sommar, speciellt liseberg var ju trots allt snart 3 år sen jag var där! Så jag ber mina vänner och min familj om ursäkt för min dåliga vecka.

Vikten är på väg ner också, tyvärr så hann jag bara ta en promenad igår och idag har jag inte gjort ett skit.
Hoppas jag hinner ta en springrunda ikväll.


Kommentarer
Postat av: Tova

hoppas du kommer fram till ett bra beslut!! :)

(och lite bitterfittig kan nog alla vara ibland, hehe)



Hypnosen var suuperskön, skrev ett inlägg om hur det gick på bloggen. Inte minst har jag sovit jättebra efter det. Perfekt för en utstressad småbarnsmamma ;P

Kram

2011-05-17 @ 12:52:44
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0