Desecration Smile

Jag kan inte sluta läsa boken Scar Tissue den är så otroligt bra. Jag lever mig in i hans värld och upptäcker hur sjuk den egentligen är. Jag sitter och lyssnar på hans musik och nu förstår jag den bättre.



Anthony Kieds idag 49 år. Underbar bok och underbar musik och han själv verkar faktiskt också ganska schysst. Det är nästan skrämmande när man läser en bok om t ex en känd person och nu känns det nästan som om jag känner honom. Det tråkiga är att böckerna tar slut, jag fastnar i boken och läser ut den snabbt tyvärr. Sen saknar jag boken, jag vill läsa mer mer och mer.

Känner redan nu (läst halva boken) att det kommer vara tråkigt när jag läst klart den. Det är SÅ en bok ska vara, då har den uppnått sitt syfte (enligt mig).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0