Ingen sovmorgon idag

Leon har varit ganska snäll på sistonde o gett oss sovmorgon till typ 8-8.30. Igår ville han inte somna förens typ 9.15 så jag var nästan säker på att han skulle ta sovmorgon ( somnar oftast innan 8).
Men icke sa nicke, kvart i 7 imorse skulle han gå upp.

Så vi har hunnit ta frukost, fixa o dona lite. Köpt lite nytt till tvrummet förresten.





Köpte 2 plastorchidéer, så en på varje sida av fönstret ( låååångt fönster) Och ja jag kör på fake, riktiga orchidéer dör bara. Men jag tycker de är fina i plast ändå så. Sen har jag köpt en ryamatta som jag kollat på i evigheter och jag älskar den. Kosta bara 449 kr och de är BILLIGT! 160*200 stor



Leon sitter i sitt rum och lagar mat haha.



Smakaaaa! Haha så jäkla söt.

Kl är snart 8, vad ska man göra? Gubben i sängen sover...
Får väl ta o diska eller nått, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0